קייטרינג לברית מילה

ברית מילה (או בריתה) מהווה אירוע מרגש ומיוחד בחייו של כל אב, בחייה של כל אם. חגיגת ברית מילה מעלה על נס את השמחה מכך שהגיע לעולם תינוק חדש, המצטרף למשפחה. קייטרינג לברית מילה, וכל כך ישנה תמימות דעים, צריך להיות טעים ומכבד ולהדגיש את עובדת הברית אירוע יוצא דופן. אירוע יחיד ומיוחד של אושר, של אור. ומכיוון שאין זמן לבזבז, שכן ההכנות לברית מילה הן פחות מ-8 ימים, צריך לפנות לחברת קייטרינג שמנוהלת במקצוענות אמיתית.

אילו סגנונות קייטרינג לברית ניתן לבחור

לפני שמתחילים לעשות חושבים, כדאי להכיר את הסגנונות האפשריים. לפני שחושבים על האירוח שיוכל לכבד את אורחיך על הצד הטוב ביותר, לפני שניגשים ממש לבחירת תפריט קייטרינג, החליטו מהו סגנון האירוע המועדף עליכם. אלה 4 האפשרויות העיקריות המקובלות כיום:

  • ברית מילה בסגנון ספרדי, מקובלת אצל יוצאי ספרד וצפון אפריקה והמזרח.
  • ברית מילה בסגנון אשכנזי מקובלת בקרב יוצאי אשכנז.
  • ברית מילה בסגנון ישראלי עכשווי מועדפת על ידי "צברים" מבטן ומלידה.
  • אירוע בסגנון ישראלי ואלגנטי, ללא שיוך עדתי.

כמה מילים על המיקום ועל הטעם

אומרים שעל טעם ועל ריח אין להתווכח. ואכן, מעבר להחלטה על סגנון האירוע, שמהווה בחירה אישית, קיימת עוד שאלה. האם לבחור קייטרינג חלבי או אולי תפריט בשרי מגוון ועשיר. למתלבטים, חשוב רק להעיר ששתי האפשרויות כיום מאוד מקובלות ולא חייבים להרגיש ש"מוכרחים" לבחור אוטומטית אירוע בשרי. כמו כן, תוך כדי החלטה על הסגנון, כדאי להביא בחשבון את ההבדלים באופי האירוע גם מבחינת מיקום. יש כאלה שעורכים ברית מילה בבית כנסת, אחרים מעדיפים להזמין קייטרינג לאירוע ברית שמתקיים בבית. אפשרות פופולרית היא כמובן לפריד בין הברית עצמה (בהרכב יותר מצומצם) לבין האירוע החגיגי עם יותר מוזמנים, שמתקיים בנפרד בתאריך אחר.

עד כמה יוקרתי האירוע צריך להיות

החגיגות על לידתו של ילד חדש מרוממות כל לב. אך בבחירה של תפריט של בריתה או ברית, צריך להביא בחשבון לא רק את העובדה שמדובר על חגיגה. חשוב שכל משפחה תעשה את השיקולים שלה, לפי אורח חייה, לפי התקציב וצרכי המשפחה השוטפים. למי שמתאפשר, תפריט יוקרתי יכול בהחלט להעצים את האירוע. אבל גם בעלי יכולת כלכלית ממוצעת יכולים בהחלט לארגן אירוע עם קייטרינג משובח, במחיר סביר ביותר.

עד כמה הכשרות משחקת תפקיד בהזמנת קייטרינג

אם נושאים כמו מצוות שמיטה או הפרשת חלה מאוד קרובים לליבכם, תוכלו להזמין קייטרינג שמקפיד על כשרות כלבבכם. עבור אלה שמרגישים כי חשיבות הכשרות חייבת לקבל דגש, יש פתרון. לכל בעלי אוריינטציה דתית באשר הם, ניתן להזמין קייטרינג לברית, בהתאם לכך, גם בכשרות מהודרת. למעוניינים, אפשר להזמין שירות הסעדה שכולל טבח חרדי וצוות ללא גויים. כך אפשר לחגוג את הברית בשמחה ועם אוכל וכיבוד נהדר וכמובן, ברוח מסורת ישראל.

דילוג לתוכן