קייטרינג לבר ובת מצווה

כל הורה רוצה להעניק לבן או לבת בר מצווה ובת מצווה מושקעים במיוחד. אירוע בר מצווה הינו אירוע מכונן ואירוע חברתי חשוב. באירוע, חתן בר המצווה נמצא במרכז, חוגג עם החברים ועם בני המשפחה. ובזכות קייטרינג לבר מצווה, יוצקים לאירוע את הטעמים המושקעים והטעימים במיוחד. הדגשים שלהלן יעזרו לכם לבחור את הטעם הקולינרי שלכם. תבינו אילו מאכלים פופולריים בבר מצווה, איך אפשר לשדרג את הטעמים והאם אפשר לערוך אירוע בטעם יוקרתי במיוחד.

בחרו את הטעם הקולינרי שלכם

כאשר מתארגנים על קייטרינג לבר או לבת מצווה, לא צריך ללכת לאיבוד בגלל שיש מגוון רחב כל כך של סוגי תפריטים. כדי שיהיה יותר קל ופשוט לבחור תפריט, תחילה נסו להגדיר מהו הטעם הקולינרי שלכם. זה מאוד יעזור לכם מול חברת הקייטרינג, לבחור את התפריט שיגשים לכם אירוע לטעמכם, באופן טעים במיוחד. אפשר כמובן להתייעץ, עם מנהל אירועים או נציג הקייטרינג. שימו לב שקיימים שלל תפריטים מיוחדים לילדים ולמבוגרים שמהם תוכלו לבחור.

אילו מאכלים מקובל להזמין מקייטרינג לבר/בת מצווה

למרות שאין רשימה של נכון או לא נכון, לגבי תפריט בר מצווה, הרי שיש מאכלים שנחשבים לאהובים ומתאימים במיוחד. למשל:

  • בשרים שאהובים מאוד על בני נוער וגם על מבוגרים, כגון המבורגרים, שניצלונים, נקניקיות. אפשר כמובן להזמין בשרים נוספים, לפי הרצוי לכם.
  • מגוון סלטים פופולריים – קייטרינג מביא אליכם שלל סלטים, החל בטחינה או חומוס וכלה בסלט ישראלי קצוץ וטרי.
  • קלחי תירס – בני הנוער מאוד אוהבים לנשנש תירס חם, עם מלח.
  • פסטה ברוטב עגבניות וסוגים נוספים של ספגטי, בשלל רטבים לבחירה.

האם אפשר לבחור מנות יוקרה לבר מצווה

אפשר בהחלט להזמין קייטרינג לבר ובת מצווה, שמציע גם מעל ומעבר לתפריט ממוצע או לאותן מנות מקובלות שהזכרנו. בישול ומגוון קולינרי ברמה גבוהה ביותר יכולה להתאים לבר מצוות יוקרתיות. אם מזמין שירותי קייטרינג הינו בעל טעם משובח והבנה קולינרית, אפשר בהחלט לשבת עם אנשי חברת הקייטרינג ולהגדיר את כל הרצונות המיוחדים. אפשר להגדיר עד לרמת מנות הפתיחה והקינוחים. אפשר להגדיר את מידת הבישול והתיבול.

שדרוג חווית הארוחה בבר המצווה

עבור המבוגרים בבר המצווה, אפשר לשדרג את חווית הארוחה עם קוקטיילים או אלכוהול משובח. אבל, עבור הצעירים, עבור חברי חתן בר המצווה, אפשר לשדרג את האירוע בדרכים אחרות. למשל, אם חתן הבר מצווה מעוניין בכך, ניתן לערוך משתה בנוסח ימי הביניים. כלומר, עורכים שולחן אבירים עמוס במטעמים ובכל טוב. האווירה שנוצרת מלהיבה במיוחד ולא דומה לבר מצווה רגילה. לפרטים נוספים אודות שדרוגים אפשריים לבר מצווה או בת מצווה, שאלו את נציגי חברת הקייטרינג. מיני קינוחים שווים ביותר, מגשי ענק של פירות חתוכים ועוד הפתעות שוות ביותר.

דילוג לתוכן