איך לבחור קייטרינג לחתונה

קייטרינג לחתונה

חווית קייטרינג לחתונה עבור החתן והכלה צריכה להיות בלתי נשכחת. לא מדובר רק בטעם אלא גם באסתטיקה הכללית של היום. החתונה צריכה להיות צבעונית ותוססת, ולכן חשוב לבחור בחוויה קולינרית משובחת.

המפתח לבחירת חוויה קולינרית טעימה ואיכותית לאירוע שלכם הוא לברר את "פרופיל הטעם" של האירוע הרצוי. אפשר לעשות זאת על ידי התחשבות באיזה סוג אוכל אתם מארחים, מה אתם חוגגים, מה אתם עושים, מי האורחים שלכם?

איך מתכננים חתונה?

תכנון החתונה שלך יכול להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה שלבים בתכנון. צריך לבחור את המקום, לבחור את הקייטרינג, להגדיר את כל הפרטים שלך ליום שלך, למצוא טבעת אירוסין ולמצוא שמלה!

טבעת האירוסין היא סמל לאהבה, מחויבות ונאמנות. זה החלק החשוב ביותר שיינתן לכלה על ידי ארוסה. בחירת טבעת אירוסין מיוחדת תהווה מקור של שמחה וסמל לאהבה.

סוגי הקייטרינג שתבחרו לחתונה

סוגי הקייטרינג שתבחרו לחתונה שלכם צריכים להתאים לצרכים התזונתיים וההעדפות התזונתיות של האורחים שלכם. לדוגמה, אם רוב האורחים הם צמחונים אז עדיף ללכת עם חברת קייטרינג המציעה תפריט צמוני. אם אתם מתכננים לאכול בשר לצד האפשרויות הטבעוניות והצמחוניות, יהיה קשה לכל האורחים שלכם למצוא משהו שהם יכולים לאכול ולהתאים לצרכים ולהעדפות התזונתיות שלהם.

קייטרינג בשרי

תפריט קייטרינג בשרי יכול להיות מגוון מאוד, בהתחשב בכך שיש הרבה סוגים של מנות בשריות בתפריט.

הדרך הטובה ביותר להגיש בשר היא על ידי צלייה. בדרך כלל מכינים מנות בשריות על המנגל, אך התבלינים והמרינדות משתנות בהתאם לסוג הבשר.

החוויה הקולינרית נעשית עשירה עוד יותר עם תפריט קייטרינג בשרי עשיר. זה מבטיח שלכל האורחים שלכם תהיה חווית אוכל מדהימה. התפריט הבשרי כולל בתוכו נתחי עוף, צלי בקר, קבב טלה ומנות עוף. ניתן לבחור ולהוסיף תוספות כמו ירקות או תפוחי אדמה כדי להתאים להעדפת הטעם שלך.

קייטרינג חלבי

התפריט החלבי לחתונה עשיר ומגוון. הוא כולל ירקות וגבינות, דגים עם מאפים מיוחדים, קינוחים ופסטות.

חשוב לבדוק שהתפריט כולל מבחר טוב של מוצרי מזון חלביים.

חשוב לתכנן את  תפריט הקינוחים ולבחור את הקינוחים הכי פופולארים כגון מלבי, עוגות גבינה, קרם ברולה, מיני סופלה שוקולד חם, טארט שקדים ועוד.

סוגי המאפים המוגשים תלויים בהעדפות האורחים. יש אנשים שמעדיפים קינוחים מתוקים בעוד שאחרים מעדפים מאפים מלוחים .

לסיכום, ניתן לבחור קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי לפי הטעם שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
דילוג לתוכן