כל אירוע והקייטרינג שלו – טיפים לבחירת קייטרינג לאירועים שונים

קייטרינג בשרי (2)

כפי שמאכלים איכותיים מתובלים בתבלינים נהדרים, כך החיים מתובלים באירועים. אין ספק כי אירוע במיטבו יהיה ייחודי ויעמוד בפני עצמו. די ברור מאליו שאירועים כגון חתונות, לרוב יופקו בצורה שונה מאירועים כגון בת מצווה או ברית מילה או יום הולדת או אירוע חברה. אבל מה שמשותף לכל האירועים באשר הם זה הצורך של האנשים לבלות ביחד, תוך אכילה מהנה ושתייה טובה. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור בצורה מוצלחת את הקייטרינג המתאים.

הביאו בחשבון את התמחות הקייטרינג

דבר ראשון, הביאו בחשבון את ההתמחות של חברת הקייטרינג שאליה אתם שוקלים לפנות. ישנן חברות שמצהירות על עצמן ככאלה שמתמחות באירועי חברה. אחרות מתמחות באספקת קייטרינג לברית או בהסעדה לחתונה. שימו לב שישנן חברות מוצלחות שמספקות אוכל למקומות עבודה בצורה שוטפת, אך אין להן ניסיון באירועים. העדיפו חברת קייטרינג שצברה הרבה ניסיון והבנה בסוג האירועים שעומד על הפרק עבורכם, בשלב הזה.

לאירוע ילדים, קייטרינג שמבין ילדים

במידה ועורכים אירוע המיועד לילדים או לבני נוער, בר או בת מצווה, מסיבות יום הולדת מיוחדות וכדומה, אפשר ללכת לכיוונים שונים. ניתן להזמין קייטרינג בסגנון אמריקאי עם המבורגרים ונקניקיות. אפשר להזמין סגנון ים תיכוני, על בסיס פלאפל, חומוס וכדומה. על מנת שיהיה לכם כיוון ברור, העדיפו קייטרינג שמבין ילדים ומתמחה באירועי ילדים. סביר להניח שתוכלו לקבל כמה סוגים ורעיונות לתפריטים, אפילו אם הקונספט בשלב זה עדיין לא התגבש לחלוטין.

קייטרינג יוקרתי בסגנון שף

גישה יוקרתית לאירועים, יכולה להשתלב בחתונות, למשל וכן באירועי בוטיק אחרים. אם מה שאתם מחפשים זה אירוע מושקע במיוחד, חפשו קייטרינג יוקרתי, שמספק חוויית שף אמיתית. במקרה כזה, המנות לא חייבות להיות גדושות עד כדי להתפקע. את מקום הצלחות הגדולות והעמוסות תופסות מנות מושקעות, בגודל קצת יותר קטן אך עם הרבה יותר השקעה בטעמים, במרקם, באיכות ההכנה. סגנון כזה יוכל להתאים לפעמים לאירועים גדולים, אך הוא יכול להשתלב נהדר גם באירועים מצומצמים למדי, בימי הולדת עגולים, במסיבות פרישה מעבודה וכדומה.

אירועים בשריים? אפשר גם אחרת

במשך זמן רב ברירת המחדל בקייטרינג לאירועים היה – סגנון בשרי. בתכנון האירוע המתקרב, וזה יכול להיות חתונה, בר מצווה, אירוע עסקי או כל דבר אחר, לא בהכרח יתאים הסגנון הזה. אפשר להתאים את אופי הארוחה לאופי המוזמנים ולקונספט שהכי מתלבש לכם נכון. למשל, אם החתן והכלה עברו בעבר לתפריט צמחוני, אין שום סיבה שהאירוע לא יהיה צמחוני. במקרה כזה העדיפו קייטרינג המתמחה בהסעדה צמחונית או אפילו טבעונית, ללא פשרות לגבי הטעם.

לסיום, שימו לב כי לאירועים ניתן כיום לבחור סגנונות ייחודיים לכל טעם. למשל, קייטרינג בסגנון עדות, טעמי מזרח או מערב, סגנון גריל לקרניבורים, מנות אסיאתיות אותנטיות וכדומה. בכל מקרה ומקרה, וודאו שמדובר בחברת הסעדה בעלת מוניטין, שירות משובח והמון המון טעם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
דילוג לתוכן