כיבוד ליום הולדת

יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה. ולכבודי היום הגדול, של קטנים או של גדולים, עולה השאלת הכיבוד. האם צריך לבשל או לטרוח בשביל לפנק ולהתפנק ביום ההולדת? אז מסתבר שלא. כבר לא צריך להתאמץ או לחשוב איך להיות מקוריים, עם כיבוד ליום הולדת. הדרך הקלה, הנוחה והטעימה הולכת בצורה הבאה. זה פשוט כל כל: מזמינים קייטרינג ליום הולדת. מתאים מאוד לא רק כאשר חוגגים בר או בת מצוה כי אם לכל יום הולדת, יום הולדת עגול (לגילאי 20, 30, 60 או 90) או מסיבה בכלל. מזמינים כיבוד ליום הולדת למבוגרים או לילדים ונהנים משפע של מאכלים נפלאים, בטעמים מגוונים.

הדרך הנוחה של מגשי אירוח

חגיגה טעימה של יום הולדת תכלול בדרך כלל מגוון של קינוחים ופינוקים לחגיגה. אבל עם כל הכבוד לקינוחים, לפעמים רוצים לחגוג עם ארוחה מלאה. הכי נוח להזמין קייטרינג ליום הולדת, אשר מתמחה בהכנת מגשי אירוח ראויים לשמם. השפע והמגוון ראוי לשמו ניתן לבחור תפריט לחוגגים, בכל מספר, בכל גיל ולכל טעם. וכמובן, מלבד המגשים הטעימים, כיף להשאיר מקום לכל מיני קינוחים ובר קפה.

האם יש אפשרויות נוספות, מלבד מגשים

אם מזמינים קייטרינג שאחראי לכיבוד נהדר לימי הולדת, ניתן להביא בחשבון כל מיני צורות ההגשה שונות. לצד מגשי אירוח, אפשר ללכת על כיוונים אחרים. אפשרי שירות עצמי או מלצרים באירוע, אם רוצים פינוק ושירות עד הסוף. אבל תהה מה שתהה צורת ההגשה המועדפת באירוע שלכם, תמיד כדאי לבחור קייטרינג מגוון שמתאים לכל סועד. עדיף כזה שבו ניתן להזמין, אם רוצים, גם מנות גדולות, עשירות בטעם ומגוונות להפליא. ואם מוצאים ספק שיכול לדאוג עבורכם לכל מיני קינוחים ובר קפה איכותי ומגוון מכונות קפה, זה אפילו טוב עוד יותר.

אילו מגשי אירוח ומטעמים יתאימו ליום ההולדת

אחרי שציינו כי מגשי אירוח מאוד פופולריים עבור ימי הולדת, ראוי לפרט מעבר לכך. במגשים או בצורות הגשה אחרות, מתאים מאוד להזמין למסיבות ולימי הולדת למשל:

  • קישים מגוונים, טובים וטעימים.
  • סושי ודגים בכל מיני צורות או בליווי רטבים.
  • מבחר מיני לחם או מאפים אחרים, לא פחות מצוינים.
  • פוקאצ'ות טריות וטעימות להפליא.
  • כריכים וטורטיות שפשוט כיף לנעוץ בהם את השיניים.
  • לביבות עדשים או סוגים אחרים של קציצות שונות מירקות גינה.
  • לזניה ופסטה לחובבי הטעם האיטלקי.
  • טורטיות מגולגלות בכל מיני סוגי מילויים נהדרים.

מתוק מתוק ליום הולדת

השיר הידוע מגלה ש"אין חגיגה בלי עוגה". אבל למעשה, לא חייבים לרצות רק עוגת יום הולדת משוקעת ומרהיבה, כשמתחשק ליהנות עם מתוקים מלוא החופן. ניתן להזמין לצד עוגות, גם מאפינס בטעמים שונים ונפלאים. אם רוצים משהו שונה, ניתן להתפנק עם מגשי עוגיות ופירות בחיתוכים מושקעים. ואם מעדיפים כיבוד בניחוח ובשיק אלגנטי עדכני, קינוחי כוסות הם הבחירה המובנת מאליה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
דילוג לתוכן