קיאק פירות מפנק לאירוע שלכם

הגשה ייחודית של פירות טריים ומתוקים יכולה להפוך לאטרקציה מלהיבה, בשלל אירועים. רוצים לדעת איך מייצרים אטרקציה טעימה, צבעונית ויפהפייה לאירוע שלכם? אתם חייבים להבין מהו קיאק פירות ולמה הוא כל כך מלהיב.

בר מרהיב עין וצבעוני

קיאק של פירות הוא בעצם לא פחות מאשר בר פירות ענקי. זוהי עמדת הגשה שעליה מסודרים המון המון סוגים של פירות טריים, חתוכים ומעוצבים. למרות שניתן להגיש באירועים שלל מגשי פירות קטנים, חביבים ומאוד טעימים, קשה להתחרות עם האפקט של סירת קיאק גדולה. עיצוב מרגש עם מיטב הצבעים של פירות העונה או פירות אקזוטיים. מדובר, אם כן, על בר פירות על קיאק. כאשר אומנות חיתוך הפירות וסידורם מבוצעים על הצד הטוב ביותר.

אטרקציה של בריאות

כל קייטרינג מנסה למצוא חידושים והפתעות, כיצד ליצור אטרקציה אכילה ומרשימה. כשעלה הרעיון ליצור בר פירות אקזוטי, עלתה המחשבה, מה יהפוך אותו לעוד יותר גדול, לעוד יותר מיוחד. פירות טריים מהווים בהחלט אטרקציה לאירועים, בתנאי שהם מסודרים בצורה מפתה ואטרקטיבית. הכנסת קיאק מרשים לתוך האירוע, מהווה הפתעה שאף אחד לא יכול להישאר אדיש כלפיה. כולם מרגישים צורך להתקרב, להביט, להריח את ניחוח הפירות הטריים והמגוונים. אחר שנהנים מהמחזה הצבעוני ומהריח המתקתק והמסחרר, מגיע הרגע שבו מזמינים את האורחים לטעום. ומי לא רוצה לקחת ביס, מתוך השפע של האטרקציה הבריאה והיפה הזאת.

מדוע קיאק פירות תמיד מתאים

קיאק עמוס פירות חתוכים בצורות נאות תופס מקום של כבוד בשלל סוגי אירועים. קל להסביר מדוע בעצם הוא תמיד מתאים.

  • זהו שדרוג של קונספט מגשי פירות לאירועים. כך שבכל אירוע שבו רוצים להגיש פירות מתוקים להנאת האורחים, הקיאק ישדרג את החגיגה.
  • אין שום בעיה של כשרות – בעוד שקינוחים חלביים נפלאים לא ניתן להגיש באירועים כשרים עם בשר, עם פירות אין שום בעיה. הממתק הטבעי והבריא הזה משתלב גם באירועים כשרים למהדרין.
  • עיצוב יוקרתי שמתאים גם לאירועים יוקרתיים – הקונספט של קיאק פירות לאירועים מאופיין בעיצוב מאוד יוקרתי ומכובד. כלומר הוא משתלב היטב גם עם אירועים יוקרתיים. ניתן להוסיף פירות אקזוטיים יוצאים מן הכלל, לאפקט נוסף.
  • מתאים בכל שעה – קיאק פירות מעוצב מתאים בכל שעה. אפשר לשלב אותו בהצלחה בחתונות, באירועי צהרים, אפילו באירועי בוקר. מעולה לאירועים גדולים אבל יכול גם להפוך לאטרקציה מרכזית באירועים לא גדולים במיוחד.

פירות חתוכים מרוממים את מצב הרוח

טעם של פרי עסיסי משיב נפש ונותן אנרגיה. מתק הפירות מרומם את מצב הרוח ולא מכביד על הבטן. אפשר לגשת אל הקיאק, לבחור פירות בעלי טעמים מיוחדים בתור קינוח, כתוסף להעצמת מצב הרוח, ואפילו לנשנש תוך כדי ריקוד על רחבת הריקודים. כך הופכים את הפירות המתוקים לאטרקציה באירועים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
דילוג לתוכן