ארוחת שף למסיבת רווקות

shutterstock_1243395784

נשים רבות בוחרות לחגוג את מסיבת הרווקות שלהן בארוחת שף בבית השף, או בווילה או לופט להשכרה. ארוחת השף המלווה בהסברים על האוכל הטעים יכולה להסב הנאה רבה לחוגגות. מאמר זה יתאר את האפשרויות השונות לארוחת שף באירוע.

ארוחת שף באווירה אחרת

בשנים האחרונות קם מיזם מצליח מאוד הנקרא Eat with בכל העולם. המיזם הוא של שפים ידועים המזמינים לביתם בתשלום מינימום 8 איש ומכינים להם ארוחה עם מנות פתיחה, מנה עיקרית עם תוספות ומנה אחרונה בליווי משקה אלכוהולי, בירה ומים. ניתן להזמין אירוע פרטי למסיבת רווקות שמעניק חוויה קולינרית פרטית ומפנקת. בשונה ממסעדה הבשלנים או השפים מעניקים יחס אישי ומלווים את הארוחה בהסברים על טכניקות הבישול, מתכונים ומרכיבי הארוחה. זוהי ארוחת גורמה ששווה את העלות כי היא מעניקה חוויה חד פעמית ותרבותית. בצורה כזו השף נענה לצרכים של המשתתפות ומסוגל להתנהל על פי הרעיונות הייחודיים של החוגגות. מצד שני אפשר גם לקבל תפריט מובנה אך איכותי לא פחות.

 

שף על האש

ניתן להזמין ארוחת שף פרטי למסיבת רווקות בסגנון ברביקיו אותו ניתן לעשות סמוך לבריכה בווילה להשכרה או בחצר הבית. לדאוג למקומות ישיבה בצל, פינת שאנטי ותוספות של סלטים, פיתות וקינוחים. אם בחרתן בקונספט דרום אמריקאי יהיה מאוד נחמד לשלב ארוחה על האש באותו סגנון. יש לתאם עם השף את התפריט ולבדוק הצעות מחיר ומהן כוללות.

 

שף פרטי בסגנון איטלקי

אין על האוכל האיטלקי. ארוחת שף הכוללת פוקאצ'ות או ברוסקטות, סלטים עם בזיליקום ואורגנו, אנטי פסטי כמו ירקות צלויים או פטריות מוקפצות, פסטה ברוטב פסטו, רביולי בטטה, ניוקי ברוטב סיציליאני ולקינוח טירמיסו ואספרסו. ניתן להזמין ארוחה בשרית או צמחונית וליהנות מהאוכל האיטלקי העשיר ועתיר הקלוריות באופן חד פעמי.

 

סדנאות אוכל פרטיות

את ארוחת השף ניתן לעשות גם במסיבה בוילה או בלופט אותם משכירים לצורך האירוע ולהזמין סדנת בישול למסיבת הרווקות. ישנם קונספטים שונים לארוחות אותן ניתן להזמין. למשל סדנת אוכל בריא, טבעוני או צמחוני. סדנת אוכל דרום אמריקאי, הודי, יפני, ווייטנאמי,  איטלקי, סדנת אפייה, סדנת קינוחים וכד'. השף מביא עימו את המרכיבים ובדרך כלל הסדנה מלווה בהרצאה לגבי הקונספט אותו מזמינים. ארוחה יוונית למשל יכולה לשלב בשר או דגים ופירות ים, מזטים שונים, יין, אוזו ואולי גם לשבור כמה צלחות בזמן הריקודים. ארוחה ווייטנאמית יכולה לכלול ספרינג רול, סלט פפאיה ואבוקדו, באנים ממולאים ומרק הוט פוט.

 

סדנת קוקטיילים ושיקיים

סדנה זו יכולה לסגור את פינת האלכוהול ויכולה להוות פעילות משלימה לארוחת השף. בסדנה ניתן להכין שיקיים מפירות ומיקסים שונים בשילוב אלכוהול משובח. ניתן ללמוד כיצד לרקוח קוקטיילים וכיצד למזוג כמו ברמניות מקצועיות. סדנה זו גם ניתן להזמין לווילה או ללופט או לכל לוקיישן אחר.

מידע נוסף באתר לרווקות – https://www.laravakot.co.il/

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
דילוג לתוכן