פעילות מקורית בחתונה לאורחים צעירים או צעירים בנפשם

כיבוד ליום הולדת

האם החלום שלכם הוא ליצור אווירה מקורית בחתונה שלכם? כמו כל זוג, גם אתם בוודאי מעוניינים להשאיר בלב האורחים תחושה של חוויה בלתי נשכחת.

שילוב של פעילויות במסיבת החתונה מסוגל להגדיל את מעורבות האורחים, לשמור על רמת עניין גבוהה ולספק הזדמנויות ייחודיות לשיפור חווית האירוע. הגדלת ההשתתפות והמעורבות של האורחים באירוע יכולה אולי להישמע לכם מסובכת, ואולי גם לא מתאימה לכלל האורחים, אבל יש משהו בפעילויות אלה שמושך את כולם, צעירים או צעירים בנפשם.
הנה כמה רעיונות לאטרקציות שיפעילו את האורחים בחתונה המקורית שלכם:

1. מתארחים ונהנים מהאוכל

נתחיל בדבר החשוב ביותר, באוכל. כשאנחנו מדברים על חתונה, הדבר הראשון שצץ במוחנו הוא אוכל ומשקאות. חשיבות המזון בכול חתונה היא מובנת מאליה וכאשר הקייטרינג אינו מוצלח, האורחים מאוכזבים וכלום כבר לא יעניין אותם, גם אם רחבת הריקודים תהיה מלהיבה.
האוכל ממלא תפקיד רב עוצמה במשיכת אנשים למסיבת החתונה:
– האוכל מבטיח שהם יישארו עד הסוף.
– האוכל מעודד את האורחים להתיידד ולפתוח בשיחה.
– האוכל משמש כמקור אנרגיה.
– האוכל הוא דרך נהדרת להרשים את האורחים.
לכן, חשוב לבחור בקייטרינג מקצועי שיצליח לא רק להאכיל את האורחים אלא לגרום להם לאושר ולהטעין אותם באנרגיות טובות.

2. מתארחים ומשחקים

אתם רוצים משהו מהנה, ייחודי ונהדר לכל הגילאים, משהו שיעניק את המגע המושלם לחתונה שלכם? מה דעתכם על משחקי רצפה ענקיים? משחקים אלה אהובים על ילדים ומבוגרים כאחד, והם הדרך המושלמת להבטיח שהאורחים שלכם יוכלו להתערבב, ליצור קשר וליהנות בעת ובעונה אחת.
משחקי רצפה ענקיים, הם אותם משחקי קופסה בהם שיחקנו בילדות, כמו דמקה, שש בש או סולמות וחבלים, והם אלה שיקימו את כולם על הרגלים ויגרמו להם להתחרות, לצחוק, לפטפט וליצור אווירה מדליקה בחתונה.

 מתארחים ונהנים מהאוכל

3. מתארחים ומצטלמים

מראת סלפי היא אטרקציה מדליקה ומקורית לחתונה. מתקן מודרני זה הוא שלב נוסף בטרפת. המתקן כולל מראה גדולה שמורכבת ממשטח מגע אינטראקטיבי ותוכנת מחשב מתוחכמת.
מראת הסלפי מאפשרת לאורח:
– להצטלם וליהנות מחוויה משעשעת וממכרת.
– להשתמש במסך המגע כדי לערוך את הצילום ולהוסיף לו אנימציות ומסגרת.
– לשתף את התמונה ברשת החברתית ולפרסם אותה בפייסבוק או באינסטגרם.
– ולבסוף, להדפיס את התמונה ולזכות במזכרת ממשית מדליקה.
אגב, לא צריך להיבהל מהטכנולוגיה המורכבת, מראת הסלפי ידידותית מאוד וקל להפעילה ללא עזרה. אם בכול זאת אתם רוצים להבטיח הנאה מושלמת, אפשר לשכור את המראה יחד עם מפעיל שידריך את המשתמשים ויעזור להם במהלך הצילום.

4. מתארחים ועפים למציאות מדומה

משקפי מציאות מדומה הופכים פופולריים יותר ויותר בתחום המשחקים והבידור. דמיינו את האורחים שלכם מסתובבים עם משקפיים שמציגים בפניהם מציאות מדומה שמעיפה אותם לעולמות דמיוניים בלתי נתפשים. אשליית העומק שיוצרות משקפיים אלה מעניקים למתבונן תחושה שהוא ממש נמצא באיזה עולם זר ומוזר.
בכול פעם שהאורח, המרכיב את המשקפיים המופלאות הללו, מזיז את ראשו, הולך לכיוון מסוים או נוקט בצורת פעולה אחרת כלשהי – הסצנה שמולו משתנה תוך כדי כך.

מערכת המעקב שמותקנת במשקפיים אלה מתאימה את התמונות הללו באופן שמתקבלת תצוגה של סביבה מציאותית עם תפיסה של עומק ריאליסטי. במשקפיים איכותיים המעקב מדויק מאוד כך שהאשליה היא מושלמת.

אטרקציה שמצליחה להעביר את האורחים גם לעולמות זרים ולהדליק את התרגשותם, לא תישכח עד מהרה, וגם החתונה שלכם תיזכר לאורך זמן רב כחוויה מדהימה.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
דילוג לתוכן