כמה עצות טובות לכתיבת הזמנות לחתונה

foodiesfeed.com_Wedding_15.jpg

זה היה באוויר כבר לא מעט זמן, עד שהגיע הרגע הגדול בו הברך נגעה ברצפה, המילים נאמרו וה"כן" הנכסף הגיע. מגיע לכם מזל טוב ענקי! עכשיו זה רשמי – אתם מאורסים!

מקווים שכבר עשיתם את כל הדברים ההכרחיים כמו לדבר עם ההורים, לעדכן את החברים הקרובים ולהעלות לאינסטגרם איזשהו סלפי דביק עם הטבעת, אבל עכשיו, מתחילה העבודה הרצינית – לארגן את החתונה המושלמת שלכם.

בשביל לארגן לעצמכם את החתונה המושלמת שלכם יש לכם רשימה אינסופית של משימות – לבחור את האולם, לבחור קייטרינג שיעשה שמח בפה של האורחים, לעצב חופה, לסדר פרחים, לדאוג לאלכוהול משובח, לצלם אנרגטי ואפילו להתלבט ביחד על צבע המפיות…

בין כל המשימות האלו, כדאי מאוד שלא תשכחו גם להזמין את האורחים. אם אתם בקטע של לכתוב הזמנה מקורית לחתונה, הגעתם למקום הנכון – יש לנו כמה עצות בשבילכם:

חברת קייטרינג

קבלו רעיונות ושאבו השראה

אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אפשר לחפש ברשת אתרים של הזמנות לחתונה, שבהם תמצאו מגוון של הזמנות מקוריות לחתונה – ארוכות יותר או פחות, מרגשות עד דמעות או קלילות והומוריסטיות. אנחנו בטוחים שלאחר שיטוט באתרים השונים, יקפוץ לכם רעיון כיצד להתחיל ומה לרשום בערך בהזמנה שלכם.

אין כמו ציטוט טוב כדי לפתוח איתו

לא מעט הזמנות לחתונה נפתחות בציטוט, והאמת, שהמנהג הלא רשמי הזה מתאים במיוחד.

הציטוטים השכיחים ביותר מגיעים מהמקורות היהודיים, ובמיוחד מהספר שנחשב בצדק כרומנטי ביותר בתנ"ך – מגילת "שיר השירים".

מגילת "שיר השירים" שהשפיעה רבות על עולם הספרות, אחראית לציטוטים אלמותיים כמו: "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה", "כשושנה בין החוחים, כן רעיתי בין הבנות" ועוד רבים, טובים ומוכרים. אז אם אתם מתחברים למסורת, יש כאן משהו ששווה בדיקה. כמובן ש"שיר השירים" הוא לא המקור היחיד ממנו ניתן למצוא ציטוטים מתאימים ושווה להמשיך את החיפוש בגוגל על ציטוטי אהבה מהמקורות.

פחות בקטע המסורתי? גם לכם יש פתרון קלאסי בדמות ציטוטי אהבה משירים ישראלים. הרפרטואר מפואר, המגוון עצום – מרמי קליינשטיין ועד זהבה בן. בטוח תמצאו את הציטוט הפותח (או המסיים) להזמנה שלכם.

תנו לנו משהו אישי

כבר הבנתם שאנחנו פחות אוהבים את השבלונה הקלאסית של ההזמנה לחתונה (שכבודה במקומה מונח), שהנוסח שלה כבר הצמיח זקן עד הברכיים?

אם אתם מזדהים, כדאי שההזמנה שלכם תכלול משהו אחר… אפשר לשלב איזשהו פרט מעניין על ההיכרות שלכם, את תחומי העיסוק שלכם, או לשרבב פנימה תחביב ועוד איזושהי פיקנטריה קלילה.

קחו בחשבון שחלק מהמוזמנים מכירים רק חצי מהזוג, כמו בני משפחה רחוקים או חברים של ההורים, וקצת המידע שתתנו בהזמנה קצת יבהיר את התמונה לגבי החצי השני שלכם.

תוספות מדליקות

חובבי המיסטיקה ביניכם יכולים לנסות לשלב את הערך הגימטרי של שמות בני הזוג ולמצוא ביטויים עם ערך גימטרי דומה (דוגמא משעשעת למשל, היא שהביטוי "יניב ומאיה" שווה בערכו הגימטרי ל"היפה והחיה", וכמובן שיש עוד דוגמאות בלי סוף).

גם חובבי הנומרולוגיה לא יצאו מאוכזבים. ניתן להראות את הערך הנומרולוגי של צירוף השמות ולתת פירוש קל (אם הפירוש מסתדר לכם, כמובן).

איפה מוצאים את כל הטוב הזה? ניתן לחזור לקישור מתחילת המאמר ולמצוא שם מחשבון גימטריה ומחשבון נומרולוגיה לשירותכם.

אההה… משהו אחרון – אל תשכחו לרשום את תאריך ושעת האירוע… מזל טוב!

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
דילוג לתוכן